بلاگ

کوچ داشتن، سرمایه‌گذاری روی خودتان است

کوچ داشتن سرمایه‌گذاری روی خودتان یا نه؟

وقتی تصمیم می‌گیرید روی کوچینگ سرمایه‌گذاری کنید، تصمیم می‌گیرید روی خودتان سرمایه‌گذاری کنید. این سرمایه‌گذاری تضمین می‌کند که شما زمان و تمرکز لازم را برای دستیابی موفقیت آمیز به اهداف خود کنار می‌گذارید.

 

 


 

مطالعه کنید: کوچینگ چیست و برای چه کسانی مناسب است؟


 

قبل از بررسی زمان و سرمایه‌گذاری های مالی کوچینگ، سوالات زیر را در نظر بگیرید:

  • چه چیزی می‌خواهم از یک داشتن یک کوچ به دست بیاورم؟
  • تعیین این امر می‌تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا کوچینگ برای شما سرمایه گذاری ارزشمندی است یا خیر.
  • عدم تمرکز و دستیابی به اهدافتان برای شما هزینه‌ای دارد؟
  • آیا اهداف شما در زندگیتان تاثیر می‌گذارد؟ چه هزینه‌ای در زندگی شما خواهد داشت؟
  • آمادگی شما برای متعهد شدن به ایجاد تغییر واقعی چیست؟
  • زمان و انرژی را که می‌خواهید برای تحقق اهدافتان صرف کنید، در نظر بگیرید.

 

پاسخ به این سوالات می‌تواند به شما کمک کند. تا مشخص کنید که آیا برای استخدام یک کوچ و همچنین در مورد چه چیزی مایل به سرمایه گذاری آماده هستید یا خیر.

 


مطالعه کنید: 10 دلیل برای اینکه شما به یک بیزینس کوچ نیاز دارید


 

سرمایه‌گذاری زمان

طول جلسات و تعامل شما با کوچ واقعاً به شما بستگی دارد. بر اساس اطلاعات مطالعه فدراسیون جهانی کوچینگ ICF در سال 2020، به طور متوسط، یک فرآیند کوچینگ معمولاً چهار تا شش ماه طول می‌کشد و هر جلسه کوچینگ یک تا دو ساعت. علاوه بر جلسات با کوچ خود، همچنین باید برنامه ریزی کنید که بین جلسات، مدتی را برای تکمیل تکالیف، تأمل و آماده شدن برای جلسات آینده اختصاص دهید.

داشتن یک کوچ می‌تواند به شما کمک کند تا با در نظر گرفتن اهداف و تواناییتان مهارت‌های جدیدی را بیاموزید. برنامه‌ای را ایجاد کنید که بهترین کار را برای شما داشته باشد. این چیزی است که می‌توانید در مرحله اولیه قرارداد خود در مورد نامزدی خود درباره آن بحث و توافق کنید.

 


کوچینگ را ساده فرا بگیرید : خرید کتاب توسعه مهارت‌های کوچینگ


 

 

سرمایه‌گذاری مالی

متوسط هزینه‌های کوچینگ بستگی به نوع کوچینگ شما دارد و چه کسی هزینه خدمات شما را پرداخت می‌کند. ممکن است خودتان برای کوچینگ هزینه کنید، اما سازمان‌ها به طور فزاینده‌ای روی کوچینگ کارکنان خود سرمایه‌گذاری می‌کنند. اگر مطمئن نیستید که آیا سازمان شما هزینه کوچینگ شما را پرداخت می‌کند، فقط بپرسید. و حتی زمانی که کارفرمای شما هزینه کوچینگ را پرداخت می‌کند، توجه داشته باشید که آنچه با کوچ خود صحبت می‌کنید محرمانه باقی می‌ماند.

با شفاف شدن در مورد آنچه می‌خواهید، ایده بهتری در مورد آنچه که مایل به سرمایه گذاری هستید خواهید داشت. سپس می‌توانید کوچ‌هایی را در محدوده قیمتی که می‌خواهید بپردازید جستجو کنید و روی سرمایه‌گذاری زمانی توافق کنید.

 


برای استفاده از خدمات کوچینگ شما می‌توانید از طریق فرم ثبت جلسات کوچینگ درخواست خود را ثبت کنید.


 

اشتراک گذاری محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

بایگانی‌ها